۵ آبان ۱۴۰۳، ۲۲:۲۲

رئیس کل دادگستری زنجان تأکید کرد

ضرورت پیشگیری در کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز

ضرورت پیشگیری در کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز

زنجان-رئیس کل دادگستری زنجان گفت: پیشگیری، در کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز نقش موثری دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرجی برحق، در جلسه شورای قضائی استان زنجان بر اهتمام اعضای شورای قضائی برای اصلاح امور و پیشبرد اهداف قوه قضائیه در استان زنجان تاکید کرد و اظهار داشت: توجه بر مقوله مهم نظارت و برگزاری دوره‌های آموزشی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

رئیس کل دادگستری زنجان برگزاری جلسات شورای قضائی را به صورت منظم و ماهیانه مورد تاکید قرار داد و افزود: پیگیری امورات و رفع مشکلات مجموعه قوه قضائیه در استان با تشکیل جلسات شورای قضائی با همفکری و همکاری مجموعه‌ها محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر توجه حوزه پیشگیری در دستگاه‌های اجرای استان افزود: پیشگیری، در کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز نقش مهم و اثر گذاری دارد.

فرجی برحق ادامه داد: عملکرد صحیح و به موقع مجموعه قوه قضائیه در استان در ارزیابی و ارتقای جایگاه استان در اجرای برنامه‌های عملیاتی معاونت راهبردی قوه قضائیه بسیار مؤثر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری زنجان با تاکید بر اینکه مدیران مجموعه قوه قضائیه در استان برای شش ماهه دوم سال برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند داشته باشند، تصریح کرد: عملکرد شفاف و ارائه خدمات صحیح به مردم مورد اهتمام قرار گیرد.

کد خبر 6269571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha